Biciklizam

Kaštela Classic

Kružna staza koja vas vodi na upoznavanje dijela najljepše mediteranske obale i njezinog zaleđa počinje u Kaštel Starom, jednom od sedam kaštela koje su gradili trogirski i splitski plemići, a koji danas zajedno čine jedinstven i osebujan grad. Markantni krajolik opasan je uzbrdicama brda Kozjak, no usprkos strmovitom putu, dah će vam oduzeti pogled na čarobni Jadran i propošne otoke! Ovdje ćete otkriti Lećevicu, malo dalmatinsko mjesto, utočište izvonih kamenih kućica i karakterističnog groblja, sv. Martina. Prateći putem kamene suhozide, čije je umijeće gradnje na mediteranskom prostoru pod zaštitom UNESCO-a, selo Kladnjice upotpunit će sliku tradicionalnog stila gradnje, a crkva sv. Filipa i Jakova već iz daljine oduševiti fotogeničnošću. Na povratku prema moru, uz Prgomet i Seget Gornji stižete do Trogira, još jedne zvijezde pod okriljem UNESCO-a. I prije no što ste se snašli, 70 kilometara staze završilo je natrag u Kaštel Starom, mjestu nastalom oko utvrde-palače podignute 1476. na morskoj hridi do koje je vodio pokretni most.

 

Za otvoriti GPX dokument potrebno je preuzeti aplikaciju (npr. GPX Viewer).

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

Vrlo dinamična staza s 4 uspona od kojih je najznačajniji uspon na Malačku koji počinje nakon kratke vožnje kroz Kaštelu. Uspon je dugačak 8,4 km uz konstantni gradijent od 5% te akumulira 434 m nadmorske visine pa će kao takav biti izazovan rekreativnim kao i iskusnim biciklistima. Spust s druge strane brda pitomih je gradijenata uz brojne serpentine što dodaje dinamici staze. Idući uspon prema Lećevici također je konstantnog gradijenta od 5% uz jedno zaravnanje na samoj polovici uspona. Dinamična vožnja valovitim terenom vodi do uspona prema Prgometu koji je jednakih karakteristika kao i prethodni usponi, ali nešto kraće dužine od 2,8 km. Vrlo brza dionica vodi do spusta u Seget koji je vrlo dinamičan uz brojne pregledne zavoje. Od Segeta do Kaštela vodi ravna cesta uz more odlična za hlađenje nakon odvožene zahtjevne staze. Cijela se staza vozi širokim prometnicama u dvije trake, no uz vrlo rijedak promet sve do Prgometa. Nisu potrebni kompaktni prijenosni omjeri zbog pitomog karaktera uspona.